9 november 2008

hejsan allihop :)
nu är jag faktist ganska glad, varför vet jag faktist inte, Hehe :] dansen idag gick iallfall hyffsat bra. vi gjorde först en ganska snabb dans med helen, och sen skulle vi själv hitta på en egen 8a, som betyder typ kanske 8 dans steg. senare så skulle vi då batla mot varandra av de vi hade kommit på, lite pinsamt sådär men det gick bra :) har nu nyss kommit hem och duschat. ska snart äta, är faktist ganska hungrig, efter maten tror jag att vi ska upp till farfar och ta en fika. Juste,, har ni sett min nya header? säg ärligt vad ni tyckte om den :) ska nog hitta en ny bild. eller kanske på mig? vad tycker ni?
skriver förhoppningsvis mer sen. miljarder kyssar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0