bowling nästa

hallo, madde här igen :)
hade alla en bra fredagskväll?
det hade iallafall jag :) nathalie kom ju, och man har ju alltid kul med henne! ja, kom hem vid 12 igår, åt lite och la mig i sängen direkt, jag var jätte trött! somnade direkt xD vaknade vid 11 kanske och sen låg jag och drog mi g i en halvtimme kanske, jätte skönt faktist! åt lite god frukost, och sen gick jag far, rasmus och andreas ut och åkte lite på madrassen, haha jätte kul men jag hade inte bästa ballansen när vi skulle stå upp, så jag åkte kanske max 1 meter innan jag ramlade, hehe :) när vi hade vart där i ca 1 timme skulle jag tro så gick vi hem och gjorde vofflor, typ min favorit mat! jag älskar vofflor! ska snart åka och bowla och sen på borgen, hoppas att det blir roligt :) men nu får i ha roligt utan mig ett tag oxå för jag ska gå nu, hehe.. puss madde!


Kommentarer
Postat av: Becca

Thank you ;) ha en trevlig helg!

2008-11-22 @ 16:59:21
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: alexandra

A vas sugen man blir på vofflor nu hahha=)ha det så bra kram Alexandra

2008-11-25 @ 23:23:43
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0