i don't wan't to lose you!

hejjjjj!
nu är jag gladiisch! har blivit vän med fabian, säger förlåt för allt, jag älskar dig! <3
jag och fabian har bråkat, mina livs värsta dagar antar jag? Hatar verkligen att bråka med någons om man älskar så pass mycket. för fabian betyder verkligen allt! hoppas att du och alla andra förstår de, du är den som får mig att må bra! som får mig att vilja leva livet ut, föralltid vi, okej? :]<3 för när jag dör hoppas jag att du är kvar där vid min sida. Idag har jag gått i skolan oxå, tråkigt som f*n! haha, jag höll på att somna på svenckan (a) måste bara skriva lite mer om fabbe<3
-vad skulle jag vart utan dig? hur skulle mitt liv sett ut om du inte fanns brevid? du är där så fort jag har problem. och jag är ledsen för de där, du vet vad! det finns få som dig älskling! <3 jag finns här för dig så du vet. du är min bror, allt jag har! jag vill verkligen inte förlotra dig igen. jag älskar dig massor fabian, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0