i know you love me! ;)

hejsan, alla friska, och sjuka.
själv så är jag faktst sjuk idag -.- dej börjde med att jag igår började få magont vid 11 kanske. så jag kunde typ inte sova. men så funkade de till slut. undra ifall de är mensen? men jag brukar inte få så här ont i magen? menmen, det går nog över tillslut. jag giak iaf till skolan imorse. hkk hade vi först, haha vi gjorde kokosbollar (a) jag gjorde nog de mesta i min grupp, i think. och de va då som min mage började igen, bestämde mig att gå hem. och idag har jag faktist bara legat på soffan, sovit vaknat sovit vaknat. ja, ni vet ju hur de är när man är sjuk? Och jag har super mycket läxor oxå, har inte en ända med mig hem, har till och med prov i no imorn..! och hur bra kommer de gå lixom? men malin tar med de ifrån skolan iallafall så hinner jag träna lite.. ja, massa läxor har ja iaf, ska försöka skriva upp alla.
NO PROV: imorn
MATTE PROV: fredag
ENGELSKA GLOSOR: fredag
SVENSKA:fredag
Och sen vet jag faktist inte om vi har något mer? okej, så mycket var de inte, men jag som inte tränar så mycket. eller jag har inte tränat så mycket så kommer jag döööö! jaja, jag får vell se till att övaövaövaöva, hela tiden nu dåra..
love u / madde



love u joanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0