ingen rubrik

allå alla sötnosar.
har inte haft tid eller orkat att bloggat dom här  dagarna, har verklige dåligt samvete för de. men tycker ni om att läsa min blogg eller är de lixom skit samma ifall jag slutar? oc jag vet att min statistik har gått ner oerhört mycket nu eftersom nni slutat läsa. men ni är jag på g igen ;) me idag kommer de nog bli ett par inlägg, har ingenting annat att göra, är sjuk så.. :/ men jag ska nog se till att bli frisk.! ehm,, imorn är det torsdag, alltså ganska mycket som kommer att hända. först ska vi ha någon show i skolan, så jag måste ändå till skolan imorn, annars måste jag komma 8 till skolan ist för 10 på fredag. + att på dansen ska dom säga vem som blir lucia, och det kan bli jag,!? jag ångrar mig aaass mycket att jag sa att jag ville bli. men det är kanske 20% chans av 100 lixom, kanske mindre (?) vi har uppvisning oxå den 6 december, kom o kolla om ni vill? :) vi ska ha 3 olika danser tror jà? och alltså kommer inte komma ihåg, vad ska jag göra?!?! jo men jag hoppas verkligen att  jag inte sumpar detta nu, eftersom jag redan kan 2 av danserna så tror ja att det går hyffsat iallafall. skriver mer sennn.. kyss y smek.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0