mode i tokyo

hejsvejs.
sitter nu och letar kläder till en uppvisning med dansen. temat är lixom jorden runt och vi fick turen att vara tockyo/japan. men problemet är ju vad man ska ha för kläder, jo tränarna säger att man kan nästan ha vad som helst ?! kanske Gula, Rosa, Gröna kläder, nästan vad som helst.. men jag har ju inte sånna kläder?.. jo, en rosa tunika har jag, funderar líte på ifall jag ska köpa en stor gul ros som jag syr fast ? hur tycker ni det skulle se ut? de ska lixom inte direkt vara jätte fint men det skulle vara galet! men får vell försöka hitta på något. nu måste jag faktist ta och plugga, har omprov imorn -.-
skriver  nog ett till inlägg lite senare. pussar sötnosar<3


Kommentarer
Postat av: Becca

nice pic!:)

2008-11-19 @ 21:27:57
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0