seriöst nu

halloj!
förlåt för mitt tidigare inlägg, men hade verkligen ingen lust att skriva. Och nu när jag har tid och så så kan man ju lika gärna sätte sig och skriva lite. eller hur? :) idag gick jag i skolan som vanligt, hade ingen kulturvecka, fast konstigt nog så visste jag inte ddet så vi hade vanlig gympa och vanliga lektioner. hade då inte gympa kläder eller nånting fast hade ju lite roligt med anhes eller hur han stavas (a) haha, våran idrotts lärare är så skön asso, HEHE..  ska nog snart ta och möta Nat vid sibylla :) så jag ska börja göra mig i ordning :) skriver kanske inte mer, vi får se :] pussis på skinnkan



marielle älskling, jag älskar dig nmest! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0