srry!

tjo bre!
förlåt verkligen för att jag inte har bloggat idag igår och nånting.. har inte haft tid, + att linnea har sovit här inatt. men jag hoppas att de ändå är lungt för er? tänkte iaf skriva lite om vad som hänt idag, bara lite kortfattat eftersom jag är trött. dagen började med att jag vaknade vid halv 7 av att marielle skickade ett sms. fast somnade om men vaknade senare igen av att jag skulle på toa.. efter de så kunde jag inte sova -.-. och linnea låg typ och sov som en jude, hehe..
senare på eftermiddagen åkte jag och familjen till kista, skulle kolla på bio, köpte lite små grejjer där samtidigt.
1. en väska från wedens eller hur de stavas.
2. 3.pack trosor från h&m.
3. present till pappa eftersom det är farsdag imorn, det var iaf ett par tofflor där det stog världens bästa pappa på :p
tyckte att de var en liten bra present :)
ska inte skriva så mycket mer nu, kanske ett litet inlägg innan bed time. / miljarder pussar, madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0