today

allå sötnötar :)

idag så gick jag till skolan iallafall, även fast jag kände mig sjuk? men var faktist tvungen att gå, ska vara med nat i helge och lixom vill ju inte sumpa de pågrund av mig :) det ska bli skit kul i helgen asso, eller det är vad man hoppas med de blir de säkert. ja idag bakade jag skons i skolan, det var jätte gott! vi fick te oxå, vi har kultur vecka det är därför vi får göra sånna grejjor! men annars så gick skolan segt  idag -.- men slutar klockan 2 så det är iallafall 1 timme tidigare än vanligt. ska snart till dansen, och sen skolan igen.. vi ska ha en show som vi har tränat på i skolan hela veckan? haha, jag ska skrika typ xD menmenm, fetttt pinit. skrivet lite ikväll om hur det gick och sånt :) ciaao, puss på munn ♥





bilder från nyss, inte så jätte söta men dom duger :]<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0