dans

hellu igen :)

förra gången jag skrev hade jag lite brottom som ni kanske märkte. skulle hinna med bussen till dansen...
idag på dansen så var helen där för att alex inte kunde komma på grund av att hon sklle till U.S.A, fan vad kul! jag vill
verkligen oxå utomland! men det blir i jul tror jag. jaja, dansen gick iallafall bra ocg våran koriegrafi (vet inte riktigt hur det stavas xD) var lätt men ändå rolig om man säger så.
skulle egentligen ta halv 7 bussen hem till sko men missade den -.- pappa kommer att lacka tjo. :o
-men ni har ju läxor :O, börjar verkligen trättna på alla dessa läxor. man får vell helt enkelt bita i hop och kämpa vidare (?)
sitter hemma ni igen och ska ta halv 8 bussen ist. nu får jag verkligen se till att inte missa den..
skriver nog ett litet inlägg senare.. puss / bussmissaren (a)<3

Jag längst ut till höger.
joanna i röd brevid mig.
alida i mitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0