försöker iaf.

hej bloggen och alla människor därute.
´jag verkar inte kunna hålla det jag lovar, tex som att jag skulle skriva i bloggen. men nu så ska jag kan skaffa en annan men hhemligast.blogg.se så då blir det nog lite mer skriva har jag tänkt...
kan vell skriva lite om vad som hänt idag. om ni vill. :] så imorse vaknade jag ca halv 1 nånting. gick upp och åt frukost,
hade inte så mycket att göra så la mig på soffan, efter ett litet tag kom bästaste linnea :) vi skulle gå till dansen tillsammans.. så när vi väl var där så va alida och hennes syster och hennes pojkvän där.. : /
hade inte så stor lust att dansa då så vi cyklade iväg igen xD vi vart lite sugna på godis så vi pallade oss till vivo och köpte 2 flaskor pansionsfrukt och en godis påse.. haha, nu kommer det roliga! när linnea skulle öpnna sin glasflaska så måste man ju göra på en lyktstolppe, (om man vill) ahah, så det gjorde hon och den försvann? haha, och ca 5 sekunder efter kommer den ner ifrån luften mitt på hennes huve :o fick ett litet skratt anfall dåra..
cyklade hem till mig igen och gjorde inte så mkt.. Linnea var tvungen att åka hem vid 5 så hennes ''låtsaspappa'' hämtade henne hemma hoss mig dåra, det var inte så länge sen så då satte jag mig här, och nu är jag tvungen att hämta en j*vla cykel vid vivo. kommer hem sen (a) pussssililuss /m

linnea, älskar dig mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0