hejhej

idag har jag gått i skolan som vanligt, rätt vanlig dag. som alla andra. jag skulle egentligen träffat dogge idag, men han har ju sina träningar -.- har tänkt att träffa han imorn och kanske kolla på hans träning? han är säkert jätte duktigt :)
men iallafall så var jag med alida och linnea ett tag idag oxå, träffade någon äckel gubbe, :P sen så skulle jag alida och malin på dans, så vi satte oss på bussen och gav oss iväg xD såklart så fuckade sig bandspelaren ? så vi fick lära oss just danc'e, vet ni vilken den är? iallafall så var dansen väldigt snabb, men oxå väldigt rolig!. när vi lärt oss dansen ganska bra iallafall? så skulle vi ha ballet strech efter (vet inte hur det stavas) då märkte jag att jag blivit rätt vig iallafall? :D men tyvärr inte lika vig som alex :o hon är jätte vig oc säger att hon är stel :o jaja, :p
nu skulle jag vilja kolla på ''next'' på mtv, skrver nog ett inlägg sen. puss / m 

måste bara säga att jag har blivit tillsammans med dogge oxå.
älskar dig otroligt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0