igår/idag

helluu.. igår så bloggade inte jag, hade inge tid över. sov över hos marielle iaf . var tvungen att rida oxå, så jag gick till stallet och red bara lite fort :] det gick väl sådär. han va lite stel av sig xD hoppade iaf barbacka :)
sen gick jag tillbaka till marielle, vi fixade oss oså.. sen fick vi skjuss till borgen :) vi var där till ca halv 12, sen gick vi till bussen :) var tvungen att sova hemma så jag sover nog hos joanna idag :). snart ska jag till dansen, saknar den aso! :o
har ett problem oxå.. KILLAR! fattar lixom inte, ngn tycker att jag inte ska satsa på ngn i bålsta, och känner en jätte söt kille från bro. men lixom vi känner inte varandra så bra. och så är det massa annar, det kommere nästan bli en bok ifall jag berättar allt tror jag.. skriver nog lite mer senare efter dansen. puss <3

linnea, kom hem jag saknar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0