inte tid (?)

förlåt bloggen så jätte mycket för att jag har ''slutat'' skriva ett tag.. men har verkligen inte haft tid. har en massa läxor och är inte så ofta hemma längre. men nu ska jag iaf försöka att skriva åtminstonde 1 inlägg per dag :]
så nu ska jag ta o skriva lite om vad som hänt idag.

imorse så vaknade jag upp hos joanna, genom att hon pillade mig i örat typ (?) :@ vi lovade kia (hennes mamma) att vi skulle plugga ifall jag fick sova där, så jag fick vell lov att gå upp. så vi satte os ner och pluggade ett tag, gick inte så jätte bra precis. sen vart vi hungriga så vi gick ner till centrum. vi satte oss och åt en god frukost på café valhall :]
där är det ju jätte mysigt, brukar ni fika eller äta där? ett ställe där jag kan rekomendera att gå till iallafall.
klockan 2 så skulle jag till tamdläkaren, så jag pallrade mig på cykeln klockan halv 2 kanske och cyklade till mammas jobb, hon hade kund då och vart lite försenad.. men det gjorde ingenting eftersom min tandläkare Rushbe var oxå lite försenad. dom kollade bara igenom min mun lite snabbt och sen sa dom att jag skulle få tandställning om ca 5 veckor :o både uppe och nere. lite rädd för det dör alltså. men iallafall så kom jag hem och då skulle jag vara med linnea, så hon kom hem till mig. vi gjorde faktist inte speciellt mycket.. jag pluggade och hon satt vid datan för det mesta.
har precis pluggat klart nu och ska äta mig en liten macka (a)
så hejdå, puss. / madde är bäst

älskar linnea mest, bästevän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0