madde

hello my lover :D
vad gör alla en sådan morgon? själv så har jag inte gjort ett piss om man säger så. vaknade vid 11 ngt tror jag och har inte gjort något mer än att ligga i sängen. -.- idag ska jag göra lite olika saker jag ska snart upp och äta frukost, sen ska jag troligtvis in till bålsta, ingen aning om vad hag ska göra dr men de finns ju alltid någon man kan träffa :) sen ska jag malin o pappa kolla på frg till våra rum, vad tycker ni at jag ska ha för färg på tapeter eller själva färgen? jag funderar lite på att ha brun och sen lite guld, tror ni att det blir snyggt? ja, man får ju hoppas och se när de är klart... pluss att jag är jätte trött nu eftersom jag la mig halv 3 igår och vaknade ganska tidigt så kanske jag inte orkar kolla på färg, men jag måste! har fulaste rummet, med man kan vell sova i det iaf xD och imorgon ska ja på birka med joanna, längtarlängtarlängtar! någon annan som ska dit som vill träffa oss? ;) skriv isf... kanske skriver ett inlägg ikväll, sover nog hos joanna. ciao

jag förra vintern, saknasaknasakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0