missing

hejdu/ni
är de någon som är vakna? jag är iaf det :) igår natt så sov fabian hos mig, ja Rubriken säger vell allt?
vi vaar typ uppe till 5? var jätte trött då så jag somnade typ direkt när vi la oss xD ja, så rolig var jag (a) efter han gick hem iaf så åkte jag till stallet, idag alltså. mötte amelia på bussen eftersom vi skulle rida tllsammans. ja, det tog en tid innan vi började rida för vi fixadee hästarna jätte mkt :) vi skulle ta kort (a) men själva ridningen gick ju inte så bra (a) min häst var lite ''konstig''., ja inte bara lite om man säger så. han stack med mig idag, vart lite rädd men de är vel bara att försöka stanna xD fick iallafall stopp på honom, men då bytte jag och hon häst så jag red hennes och hon min, det gick bättre (a) vi red tillbaka til ängen där vi skulle ta kort fast då hade ju kamerans batterei tagit slut, såklart?  vi red där ett tag ändå, men då var min häst jätte duktigt. fast då var det kåålsvart ute så jag orkade inte rida mer -.- fixade lite i stallet sen så kom amelias pappa och skjussade upp mig till vägen (bussen) fick vänta där i ca en kvart, as drygt. typ kål svart och är as rädd (a) kom iallafall hem till slut... ställde mig direkt i den jätte varam duschen, jäte skönt! har inte så mycket mer att skriva om idag. imron är det ett nytt inlägg som kommer, hoppas jag -.- Puss&kram/maddde



jag saknar linnea!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0