sakna linnea!

hej hopp gummi snopp!

vet ni vad? inatt kommer linnea hem :D har saknat henne jättejätte mycket! ni förstår inte. men imorgon ska jagh på birka oxå. så hinner inte träffa linnea imorn :/ men jag och joanna ska ha kul på birka iaf :) Idag har jag varit i barkaby med familjen, har kommet på tepater och färg till rummet :) hittade verkligen ingenting :o!... var där ett tag så vi blev hungriga och åt på mcdnald´s :D åkte hem o typ var tvungen att städa rummet, alltdå hela rummet. tog ca 1 timme, det var jätte dunder jobbigt  :O fick stå ut, även fast inte allt är kalrt. nu sitter jag hät och kollar på house :) skriver troligtvis ett inlägg imorn, ifall jag hinner :) ciaaaaoo / madde


saknar sommaren -08<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0