sjuk.

hejsan alla friska/sjuka.
är sjuk idag -.- orkade inte gå till skola idag fall jag inte mår bra, missar kanske lite men vad gör de?.
jag gick hem från skolan igår vid 11.30 kom hem låg och kollade på tv och sen sov jag.
malin skulle få ngt akupunktur eller vad det heter i ryggen, så jag följde med henne dit, så då färjade mamma mitt hår samtidigt. är vi kom hem så var det mat, sen slagg. älskar att sova! hade ställt kl i morse på halv 7. jag trodde vell att jag skulle till skola idag (?) så somnade jag om igen, vaknade ca kl 10, gick upp ich kollade på tv, och nu sitter jag här.
vad gör alla andra idag förutom att gå i skolan?

nu ska jag ta och lyssna på musik tror jag. / cya


Kommentarer
Postat av: malin

plugg :/

2008-10-08 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0