today is a new day!

hello everybody! vad gör alla? :D
jag verkar vara på ganska bra humör idag ? :D fast min dag har inte varit lika bra kan man ju säga. egentligen har den varit kass. pluss att jag har haft väääääääääärldens mens värk oxå :/ det är nog det som har gjort allt så dåligt o allt.. menmen.. imorse vaknade jag upp av min väckarklocka, tror faktist att jag vaknade på fel sida (?) bråkade med syster malin imorse och hon fick typ rådamp?.. gick och åt lite frukost och sen började jag få brottom :o klockan var typ halv och jag skulle sminka mig o hitta kläder :o sminkningen gick på 10 minuter och att hitta kläder oxå! och då börjar ju jag (?) hade inte världens snygagste kläder idag aso, typ ett par mörk blåa mjukisar och ett vitt linnea med en blå ucla tröga över xD  (socker oxå)! ehm. sen skulle jag rida, så jag tog skokloster bussen till ''brunnsta''  och när jag gick till dom röda ladorna för att hämta min cykel så står den inte där ? :ooooo fick gå typ 2 km eller ngt..! man tycker vell -att någon bil som åker förbi kan ta och plocka upp lilla mig? men så blev det inte, utan fick lite extra motion bara!. kom till stallet och mockade gjorde maten o allt sånt. sen kom alla hästar uppspringande :oo  och j*vla dixie! (min häst) typisk han att bara för att han är hungrig så spriinger han ifrån mig så jag får gå där i en kvart. aja, lite extra till motion (?) men som tur var annica där, hon fick hjälpa mig att ta in honom, för är man ensam så är han omöjlig. men det gick bra att rida iaf. red barbacka (a) haha skitsamma hur jag red men det gick bra iallafall :] blev hämtad och åkte hem o åt. sen skööööna badet med massor massor av skum!! :D mysigt..  o nu sitter jag här,  gör ingenting.. : / HEHE.
skriver nog ett litet inlägg sen, ciaao


en fjortisbild på joanna, hehe. men jag älskar iaf dig massor joanna!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0