3:an!

hej!
jag anatar att nästan alla såg på 3? det gjorde iallafall jag. pixxan var ju med på lyxfällan.
ja, sånt kan hända? jag skulle tycka det var jätte pinsamt! skulle inte ni det? han verkade inte tycka att det var så pinsamt, men det var vell bra ändå?
just nu sitter jag och äter tacochips, jättegott! vem tycker inte det lixom? haha. har verkligen inte haft något att göra ikväll, som ni kanske märker är jag lite tråkig? och jag har absolut ingenting att skriva :[ jag har inte så många bilder på den här data heller, så jag kan inte lägga in några roliga bilder. men, men that´s life ;) men jag ska ha kul imorgon! först ska jag rida, sen ska jag.. vet inte (?!) men jag hittar säkert på något? jag ska träffa william :D längtar<3!!!!!
men nu ska ja kolla på ett bra program, puss madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0