dagen idag

halloj alla rumpor därute (a) vad har hänt er idag? själv så har jag inte gjort så speciellt mycket. var nästan en halvtimme sen idag i skolan, gjorde inte så mycket. efter skolan så skulle jag och alida o rida. fick typ skjuss av hasse (en gammal lärare) till bussen, även fast det inte var långt, men ändå, haha!
a iallafall på bussen så satt alida och väntade på mig, det tog typ en halvtimme på bussen.. det gck rätt fort eftersom alida var där och gjorde mig sällskap. när vi väl va i stallet så bytte vi om och red, vi red på på min häst dixie, först red vi in i skogen och sen hem till linnea. haha linnea hatar hästar, med STORA bokstäver. haha! så vi gick typ bara förbi och sa hej, klockan var rätt mycket så vi var tvunga att rida tillbaka. vi tog skogen hem igen oxå, hihi (a)

äntligen hemma -.- har precis ätit och ska nog duscha snart. gud så skönt :) har inte så mycket mer att skriva. men kommentera gärna. pusshej. / madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0