förlåt för dålig uppdatering

halloj. förlåt för att vi har vart dåliga med att uppdatera. har inte haft så mycket tid nu i helgen. jag har vart med linnea och alida nästan hela helgen. vi har haft jätte kul (a) jag orkar inte skriva hela helgen eftersom då skulle det blivit sjukt mycket att skriva. så jag skriver bara lite om idag om det är okej?


imorse vaknade jag jättetrött som vanligt -.- men jag vell tvungen att gå upp? gick upp och åt frukost, mackor med juice. sen när jag skulle sminka mig fick jag en chock, mitt hår var smuttsigt, hur var det möjligt? jag badade precis innan jag la mig. aja fick gå i uppsatt idag. men det syndes inte som tur va -.- sen var klockan 5 i 8 så jag var tvungen att nästan små springa till skolan. vi hade syslöjd, typiskt? rinda som hatar oss typ, men jag gillar inte henne heller så det gör inte så mycket. jag ska göra ett örngott, förhoppningsvis blir det fint, eller a ifall jag orkar sätta på allting som ska vara på -.- haha! efter skolan så skulle jag vara med alida, jag skulle hjälpa henne att plugga på några frågor. det gick rätt snabbt så vi gick ut en snabbis och träffade dampe :) GUD, vad skönt! mamma är inte hemma inatt så vi slipper henne för en dag, jag tror det räcker iallafall. hon är rolig, haha (aa) alida gick hem vid 8 tror jag? ;S så jag malin och mikaela har suttit hemma och kollat lite på tv, och duschade nyss. ska straxt sova tror jag. jag lovar att skriva något imorn.
godnatt, madde

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mycket :)

2008-09-22 @ 22:57:39
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0