godmorgon

godmorgon alla glada. nu har jag precis vaknat. ska äta lite frukost och fixa mig. sen ska jag till bålsta och vara med alida och linnea :) haha, vi ska på dans vid brandstationen. efter dansen så ska pappa hämta mg och jag vet inte vad jag ska göra :S jag är jätte sugen på godis, jag åt inget igår så jag tror jag köper lite godis sen.
och imorgon är det skola -.- jag vill ju inte till skolan, jag ska nog låtsas vara sjuk (a) men jag måse nog gå ändå även fast jag inte vill. men nu har jag ingenting att skriva. så jag kanske slänger in ett litet inlägg sen. puss / madde

haha, fett kul vi hade dom tiderna. miss!<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

HAHAHAHA MADDE VAFAN!

2008-09-15 @ 16:30:43
URL: http://jossidau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0