kvällen

helllllllllllllu :D när alida kom sen på fagen så fixade vi oss lite och fuckade oss, HAHA! sen så gick vi ut och träffade massa folk och roade oss, inte specellt kul men det duger. bålsta människor you know ? ;) sen så träffade vi jonthe och viktor, dom va iallafall lite rologa (a) fast jag skulle typ hem vid 8 så jag kunde inte stanna så länge, men det va kul så länge det varade, haha. ååååååhhhh o sen när jag höll på att cykla hem, tror du inte att min kedja hoppar då eller? jo, de gjorde den -.- så jag satt och försökte pilla lite med den så att jag vart aldelles kålsvart om mina fingrar. fast sen fick jag gå hem, och mikaela dampa lite på mig eftersom det va hennes cykel xD haha. när jag kom hem så satt min familj oct åt lite godis, och jag som va jäääätte sugen på det :D så mummsade i mig lite godis och satt och prata med alida i telefonen. och hon hade ju gjort illa sin fot ;o hon hade typ sparkat ien stubbe så hon hade jätte ont :( jag tycker synd om henne. längtar till imorn oxå, först så tror jag att min pojkvän kommer och hälsar på min skola, sen så måste jag hem o plugga -.- fast det blir nog skojj, alida ska hjälpa mig (a) har fått en spec matte bok eftersom jag inte är så duktig på matte så behöver jag en lite enklare än alla andra :s sen ska jag på roliga dans :) har inte så mycket mer att skriva, så jag kanske tittar in lite senare eller imorn :) om ni vill? ;)
hejdå / M A D D E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0