natten hos alida

hellu.  imorse när jag vaknade så satt alida och linnea redan och pratade. vet inte riktigt vad klockan var då men jag var trött. ja somnade efter nästan 10 min när vi skulle se på ''instängd'', haha! när vi hade vaknat gick vi upp och åt frukost och sen fixade vi oss. vi skulle till centrum sen mn först följde vi med malin till tåget för hon skulle till kungsängen och träffa jonas. nere vid centrum så träffade vi först mikaela, caroline och några andra. så vi va lite med dom o sen gick vi in te centrum :) fast vi hade inte så mycket att göra så vi satt mest där. men klockan typ 20 i 5 så gick ja alida linea mickan och robert till bussen, för att jag och  mikaela skulle hem ochh alida, linnea och robert skulle till sibylla och äta. nu sitter jag hemma och ska snart äta. är inte så hungrig men få vell äta lite ändå. men jag kanske skriver ett litet inlägg ikväll om jag orkar. ;)
puss madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0