ny blogg, bvf.blogg.se

hejhej
. nu har jag, linnea och alida skaffat en ny blogg. fast jag kommer att fortsätte skriva här ändå, men alida vet jag faktist inte, on skriver ändå aldrig? börjar bli lite små irriterad. varför skulle vi skaffa blogg då lixom?
menmen, jag kan ju inte tvinga henne? jag och alida har tagit massa nya och fina fotton oxå, jag ska försöka få alida att lägga upp dom på hennes data så snabbt som möjligt så att ni kan få se dom? ifall nni vill.

igår/inatt/idag
igår så var jag på borgen, det va kul, som vanligt när man är där. fast det blir nästan alltid bråk? varför? vad tror ni? några av dom 'r packade oc bara är aggresiva men vissa? ja, jag vet faktist inte. efter borgen så skulle jag linnea och alida hem till alida. vi ska sova där :) haha, vi skulle kolla skräckfilm. även fast det bara va jag som kollade. den va jääääääättte läskig, :o minns inte riktigt vad den hette? sen så skulle vi kolla på filmen INSTÄNGD igen, fast såklart så var det bara jag som kollade, dm andra somnade xD fast jag vågade inte se ensam så jag stängde av :$ sen somnade tillochmed jag.
dagen började med att jag vaknade av att alidas pappa kom ner och sjöng jätte högt,:o sen kom amanda och satte aténa på mitt huve? fast jag somnade om, sen så var det alida som försökte beatboxa? haha, en sak kan jag ju säga, hon lyckades inte så bra :D nu har jag vart på dans, askul! looove dance! nu ska jag försöka oppa in i duschen och sen äta, ska försöka skriva ett inlägg sen.
/ M A D D E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0