roligaste kvällen

åååååh, nu vart jag sur, hade typ skrivit aas mycket så ba försvinner de? :s men jag kan skriva lite ändå, för eran skull ;) fört i morse så var jag hos tandläkaren. sen så åkte jag hem o sov o duscha å lite så. sen kom alida med sina 2 kompisar o jag åt lite frukost å så. sen var jag tvungen att gå till skolan -.- fast då var klockan typ 12 satt, haha! :) men då var alida tvungen att gå o jag gick in i skolan o var lite med alla andra tråkiga. sen så gick jag o alida hem till mig och gjorde läxa -.- har typ as mycket till imorn aso! :o as jobbigt. men sen så gick jag linnea o alida ut typ föörst och köpte godis sen så gick vi till västerängen ocg knäppte kort (a) fast då var alida typ tvungen att gå så jag o linnea knäppte typ 50 bilder till haha!!! vi hade as kul, men sen så gick vi in till borgen och värmde oss, det va ju så kallt. men så hämtade linneas låtsas pappa oss och skjussade hem mig och linnea skulle få låna min plattång så hon hämtade den oxå. o nu har jag typ ätit o ska göra lite mer läxa så har inte tid att skriva mer nu. men kommentera gärna våra bilder :]
 H E J D Å / M A D D E
          
och massa massa MASSA fler fina bilder (a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0