skokloster idag (?)

hej, madde här igen. inatt sov alida hos mig, igen :P vi gjode inte speciellt mycket. kom hem drack te och somnade på soffan. mamma fick väcka oss så vi fick gå och lägga oss i min sköööna säng :)
men så tar alida såklart plats över hela sängen igen -.- hon är ganska jobbig att sova me, hahah! och sen så ville hon gå ut även fast att inte göra nånting? hade en huvudvärk så jag orkade värkligenn inte nånting. fast jag fixade mig ändå och följde med henne. vi skulle möta damian, joanna och caroline vid vivo. och sen kom lollo :) juste, jag skulle få rida joannas häat imorgon eftersom joanna ska bort, så jag följde med henne och kollade lite o så i stallet :) hon har verkligen drömhästen! och idag är det en speciell dag oxå :) idag är det 1 månad för mig och min william :))))

sen när jag skulle hem till skokloster igen så hade jag jätte tråk, ingen satt typ på bussen ;o satt typ och lysnade på musik och smsade med nästan alla :s men jag har äntligen kommit hem nu, ska nog äta snart. är jätte hungrig.
jag tycker det är lite konstigt en sak oxå, att jag och alida har den här bloggen tillsammans. men ser ni något inlägg från henne?.. det gör inte jag, jag måste tjata lite på henne, för ni vill vell att hon ska skriva oxå? de vill iallafall ja. :)
en nu ska jag gå. puss / madeleine
gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte visste så är det "din" häst som är drömhästen!

2009-03-29 @ 04:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0