skola

tjululu. imorse när min pappa ringde och väckte mig så varjag jtte trött -.- höll på att somna om. men jag visste att om ja inte gick upp så skulle jag få jätte brottom till bussen. fast det hade jag ändå, hann inte riktigt sminka mig klart. hade ett par vanliga gul&blå jeans idag sen ett långt svart linne från gina och en svart munkis från intersport, vanliga kläder :) efter skolan skulle jag egentligen vart med daniella och mickan men dom kom inte? :S så jag va med alida och linnea istället. det var jätte kallt idag så jag frös typ ballen av mig :o men haha sen gick vi till alida som tur va. klockan halv 7 var jag tvungen att åka hem igen och äta. och nu är jag jätte trött och vet inte riktigt vad jag ska göra -.- juste, jag skulle träffa wille oxå men tydligen inte det heller.. måste seriöst sova snart, äve fast klockan bara är 8. jag kanske skriver lite innan sovdags. cya / m

Kommentarer
Postat av: Linnéa

maadde sötnos

2008-09-16 @ 21:04:21
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0