test

Vad heter du? madde
vad heter du i andranamn? maria
vad heter du i efternamn? dahlstedt
vilken färg har du på ögonen? Blå
vilken färg har du i håret? blond (a)
har du färgat håret någongång, isånnafall, vilken färg är din orginal? Blond
hur lång är du? 160, tror jag
vilken skostorlek har du? 36-37
går du på någon sport? dans
är du morgontrött? alltid
är du datanörd? siiter vid datan men jag vet inte :s
hur mycket är klockan precis nu? 00.06
vad har du ätit idag? frukost, middag och en macka till :)
hur många gånger borstar du tänderna om dagen? Två gånger
vem pratade du i telefon sist med? alida bvän<3
har du hostat idag? ja
har du nyst idag? aaaa
vad har du för kläder på dig nu? sss, bh, trosor, ett linne :)
vad har du för frisyr? bulle (a)
vem badade du sist med? mig själv ;/
vem sa du nått till sist? alida
vad sa du till hon/han ? pusshej
när gick du på toa sist? nyss xd
varför gör du dethär testet? lite kul
vad heter din rubrik? har inte bestämt än men ja tror den får heta ''test''
senaste film? ''instängd''
bästa låten?  vetinte
saknar du någon? ah
senaste smset du skickade? för typ 3 min sen.
vem skickade du det till? wille
vilka är hemma hos dig just nu? malin, pappa, louise, mikaela, benny, rasmus, danial och jag
vilka 'fönster' har du uppe på datorn just nu ? bara blogg (a)
när sa du senast till någon att du älskar den? idag
vilken färg har din mobil? svart
cola eller pepsi? Cola
sjunger du i dushen? ja :$
är du tsm med någon? ah
om inte, någon på G?
senaste kramen? Idag,
har du någon piercing? nej,
tittar du på tv just nu? ah
msn? ah, [email protected]
pa? maadde@
mobilnummer? 0737251703

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0