today<3

hej. idag när jag åkt till bålsta så mötte jag först alida och sen åkte vi till dansen och mötte linnea där. vi väntade typ i 19 minuter kanske sen gick vi in för då började det. precis då kom malin. först så gjorde vi typ lite fys o sen dansade vi, det va aaaas kul (a) haha lärt mig en ny dans idag då :) det slutade kl 4 och då cyklade jag och alida hem till mig och mötte pappa där. så jag följde med han hem och åt pizza. sen så skulle vi åka till något kina ställe och möta hennes pappa där (a)  det tog ca en timme att åka dit så det tog en timme hem oxå. så jag kom nyss hem. nu sitter jag och kollar på punk'd. måste gå nu. / m

Kommentarer
Postat av: -

vad dansar du?

2008-09-14 @ 20:58:45
Postat av: madde

street dance

2008-09-17 @ 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0