madeleine

Hellåjsan ,  dagen började med att jag gick till skolan. hade skolfotto idag oxå -.-  så jag fick gå upp klockan 6 imorrse för att göra mig i ordning. skolan var tråkig som vanligt. men jag hade något att se fram imot efter iallafall, jag skulle till alidas skola. sen så skulle vi träffa linnea. sen gick vi hem till alida och åt o lite så :) sen när vi var klara åkte vi till borgen och sen kom malin. det var jätte mycket folk där idag. men det va kul :] sen kom wille, fast va lite små sur på honom men han sa förlåt för en grej som hände inatt och då vart jag glad igen. sen så gick vi in och hade kul igen. klockan typ kvart i 10 så började vi gå hem till alida, as långt men ah :P det va jätte kallt men när vi kom hem så hade hennes mamma redan tännt en brasa, jätte skönt (a) men nu ska jag vara lite social med dom andra. ha de bra.
cya / madde
  
 (hade inte bild på malin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0