william<3

william, jag älskar verkligen dig mest! och när det där hände så vart det som en chock. det var ju lixom du o jag föralltid. men det vart vi igen som tur var. jag kan veklugen inte leva utan dig. jag gör va som helst för at det ska vara vi livet ut älskling. du behöver inte tveka på att jag ska lämna dig! ett liv utan dig, älskling jag kan inte ens tänka tanken. nä du kom in i mitt liv älskling så vart allt mycket bättre. vill bara veta att jag älskar dig mest, allra mest! du kommer alltid att betyda mest för mig. jag hoppas att du aldrig lämnar mig, jag vill att det ska vara vi livet ut. den 25 september är ett datu jag aldrig glömmer. jag kan inte beskriva känslorna för dig med ord. du betyder mer än allt annat. du är den jag verkligen älskat. lova mig en sak? lämna mig aldrig.<3

Kommentarer
Postat av: Angelica Norman

Hej tjejer! Vilken fin blogg ni har. Var alltid där för varandra som bästa vänner och aldrig svik den ena. Ställ alltid upp och var en bra vän som möjligt.



Kram Angelica. (Alidas syster)

2008-09-15 @ 10:24:42
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lilla gumman.. den 25 september har inte varit än

2008-09-15 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0